20. sep. 2014

På avstand er ingen grenser merkt synger Ingebjørg Bratland i sin versjon av "From a Distance"


Foto: Universal Music/Hans Fredrik Asbjørnsen

Hvorfor lete etter engler vi ikke ser eller søke å snakke med døde når det finnes noen som er i levende live med en stemme som Ingebjørg Bratland.  

Ingebjørg Bratland skriver på sin Facebook-side om På Avstand:

«From a Distance var ein av mor mi sine favorittsongar då eg vaks opp. Eg hadde i grunn gløymt songen, men i sommar dukka den altså opp att i minnet mitt. Då slo det meg at det er no ein fin song det der, så eg gjorde ein norsk versjon av den. Og så hadde det seg altså slik at eg hadde ein "fridag" i Trondheim no nyleg, og då stakk eg like godt i studio saman med Skjalg Raaen (gitar) og spela den inn. For eg hadde nemleg veldig lyst til å dele songen med dykk. Denne songen som handlar om at ting ofte ikkje er slik dei ser ut til å vera på ei viss avstand. Og om det måtte vera Jesus eller Allah, mannen i månen eller stjernene som kikkar ned på oss, så må det no vera rart. For på avstand så er jorda blå og grøn, på avstand er me likemenn og ingen grenser merkt.»


UniversalMusicNorge har lagt ut en video på You Tube med sangen – og den passer så utrolig godt med budskapet i teksten - her er den: 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar