5. sep. 2015

Oppsummering august 2015



To uker på jobb etter ferien. På vei mot den mørke årstiden igjen – der lyspunktet for meg alltid er solsnu i desember.
Føles lenge siden jeg f eks lest boken om Cixi, men det er det ikke. Veldig god bok er min opsummering. Den minner meg på at det finnes mange gode faktabøker jeg bør lese.
Innboksen min oversvømmes med info om nyutgivelsene høsten 2015. Jeg lar meg selvsagt påvirke, men jeg vil være en fri sjel, også hva angår hvilke bøker jeg velger lese. Jeg har pr nå ingen planer om å lese mange norske nyutgivelser av mange årsaker som jeg ikke ønsker å utbasunere her og nå.
Pr. nå er det en islending som har fanger meg ved å lese boken Fiskene har ingen føtter, forfatteren Jón Kalman Stefánsson. Den neste boken jeg skal lese av han er romanen Himmelrike og helvete. Den ligger klar til lesning – jeg gleder meg.
Bøker lest og skrevet innlegg om i august 2015









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar